Masz 160 nieodebranych połączeń

Niektórzy tak mają, że telefon zamiast dać wolność ograniczył ją jeszcze bardziej. Dzięki Bogu moi rodzice nie mają tyle szaleju w głowie by dzwonić za mną o każdej porze dnia i nocy by upewnić się że nic mi nie jest. Odnoszę raczej wrażenie, że raczej odwrotnie. 


Nie chodzi by najmniej o koszty; posiadają cudowny logiczny umysł który mówi że przez telefon raczej mi nie pomogą więc po co w ogóle dzwonić. są jednak całkowicie odwrotne przypadki. Telefon co godzinę na imprezie lub 10 po tym jak wyjdziesz ze szkoły staje się powoli normą. Może nie w jakiś rewolucyjny sposób ale jednak. To prawda że tłumaczenie jest oczywiste, rodzic powinien wiedzieć gdzie jest jego dziecko ale bez przesady! Natknąłem się nawet na stronę internetową pomagającą dokładnie lokalizować telefon i mającą kilkadziesiąt różnych funkcji za które oczywiście trzeba zapłacić. Chętni na pewno się znajdą na takie szpiegostwo. Wszystko oczywiście w imię opieki i takie tam. Gdzieś jednak zaczyna się prywatność dziecka ? Tylko gdzie? Na początku rozładowanej baterii w telefonie komórkowym?  Takimi kontrolowanymi dziećmi jesteśmy tak na prawdę wszyscy. Nasze numery telefonów i dane personalne większość osób  ( w tym ja ) wklepuje bezmyślnie w internet i różne inne usługi. W ten sposób fundujemy sobie super ekstra tanie promocje na które trzeba odpowiedzieć przez pocztę albo kolejny telefon z super ofertą . ( ostatnio Orange dzwoniła do mnie 4 razy - ileż można mówić, że już ma się od nich ofertę lepsza nie jest mi potrzeba! ) Takie telefony są na prawdę irytujące. Przynajmniej dla mnie; może kiedyś się przełamie i od razu odłożę słuchawkę. Jeszcze jestem wstanie wysłuchać i z "wielkim ubolewaniem" odmówić. Ile jest jednak osób które równie bezmyślnie zgadzają się na różne oferty? Niestety są to głównie starsze osoby. Nikt się nimi nie zatroszczy a telefoniczni sprzedawcy  są bezwzględni by tylko sprzedać kolejną ofertę. Niech nikt się nie łudzi, że powiedzą wam całą prawdę. Żaden nie powie wam niewygodnych szczegółów. Tak jak nikt nie powie wam jak bardzo jesteście szpiegowani i to w sposób dobrowolny ( lub nie ). Dla naszego bezpieczeństwa oczywiście.

Komentarze

Popularne posty