Starry Play i terroryzm telefoniczny........

 

To był zwykły dzisiejszy poranek. Jak na zwyczajny poranek przystało odzyskałem przytomność o 11.



 Następnie przeszedłem do podstawowych czynności fizjologicznych współczesnego człowieka: włączyć laptop i sprawdzić telefon. Na tym ostatnim spotkała mnie zagadka. Numer nieodebrany. Nic nie byłoby w tym dziwnego gdyby ten numer nie był dziwny a jak się okazało był i to bardzo. Generalnie jak ktoś do mnie dzwoni to oddzwaniam albo pisze sms a tu jednak się nie dało. Jak zadzwonił do mnie numer do którego nie można zadzwonić? Ten pełen grozy numer to 48 370 23 1548 370 23 15. Musiałem się udać po pomoc do starego Googledoora i spojrzeć w Źródło Wpisów. Jak się okazało numer ten od co najmniej poprzedniego roku jest przedmiotem wielu obelg i przyczyną stresu mnóstwa ludzi posiadający numer u operatora Play. Wyczytałem, że jest to sposób automatycznego połączenia w związku z wciskaniem ludziom ubezpieczenia telefonu. Może nie byłoby to tak nadzwyczajne gdyby nie fakt, że niezadowoleni klienci w swoich wpisach odwoływali się do informacji jakie uzyskali od operatora. A on umywał ręce - to nie my! Podmiot zewnętrzny!  Operator nie mógłby faktycznie dzwonić do klienta zwłaszcza gdy zastrzegł on swoje dane osobowe. Taki podmiot zewnętrzny może. Ok. Ale skąd ma on informacje dotyczące klienta? I skąd ja to wiem?  Akurat przeglądając księgi wiedzy internetowej moja różdżka-komórka zadzwoniła. To był ten numer!!  Pani dość ładnie się przedstawiła ( cud!!! można zrozumieć wreszcie człowieka!!!!)  i mówiła  strasznie głośno. O mało a musiałbym wymieniać ucho na nowe. Jeżeli nic nie przekręciłem wyglądało to tak:  Na dzień dobry pani powiedziała, że "jest z obsługi klienta Play"  Spytała czy rozmawia ze mną podając moje imię i nazwisko oraz sprzedała mi jakże znaną formułkę "z okazji że jest pan naszym abonentem od dłuższego czasu mamy dla pana specjalną ofertę"  Czy zatem dzwonił do mnie Play czy podmiot zewnętrzny?  Co ciekawe nie chodziło o ubezpieczenie telefonu ale mojej rodziny. Jakąś wróżkę mają  czy coś ? Jeżeli chodzi o terroryzm telefoniczny to po wpisach użytkowników można odnieść właśnie takie wrażenie, że jeden telefon a nawet pięć to mało. Ludzie najpierw uderzają do operatora ( co według niektórych potęguje jeszcze telefony z ofertą )  a potem błagają by pomóc im zablokować ten numer a terroryzm trwa nadal............ Mam chodzić ze świnią na telefonie? Abra Kadabra  Prosium Bum!!!!

Komentarze

Popularne posty